4x4 pogon na sve kotače
u našim komercijalnim vozilima.
Robustan i raznovrstan. Pogon na sve kotače dostupan je za modele Sprinter i Vito.

Prednosti pogona na sve kotače.

Pogon na sve kotače - bolje prianjanje, više kontrole, više suverenosti.

Stalni pogon na sve kotače, dostupan za Sprinter i Vito, ravnomjerno raspoređuje pogon na sva četiri kotača i osigurava optimalno prianjanje i stabilnost vožnje u svakoj situaciji - otkrijte prednosti ovog sustava za svoje iskustvo vožnje.


Poboljšano prianjanje tijekom vožnje.


Pogon na sva četiri kotača osigurava bolje prianjanje kotača na podlogu, što je posebno važno na skliskim ili rastresitim površinama poput snijega, leda ili šljunka.

Poboljšana stabilnost i pametna prilagodljivost za vrhunsku vožnju.

Raspodjela pogonske sile na sva četiri kotača značajno poboljšava stabilnost vozila na zahtjevnim podlogama. Stalni pogon na sve kotače s okretnim momentom na zahtjev istodobno se automatski prilagođava uvjetima vožnje u milisekundama i uvijek nudi najbolje držanje podloge.

Proširene mogućnosti primjene za zahtjevne manevre u vožnji.


Pogon na sve kotače nudi dodatnu vučnu snagu, što ga čini idealnim za vožnju s prikolicom, vožnju uzbrdo i ubrzanje.

Sprinter 4x4

Sprinter 4x4 s momentom na zahtjev.

Savladajte strme uspone, putovanja po labavom ili skliskom tlu i izazovne uvjete na cesti: pogon na sve kotače raspoređuje pogonsku snagu na prednju i stražnju osovinu prema potrebi. Ako je nadupravljanje ili podupravljanje neizbježno, aktivira se na stabilizirajući način. U planinskim predjelima teška vozila posebno imaju koristi od veće kontrole pri kretanju i manevriranju. Budući da pogon na sve kotače također povećava udaljenost od tla i dubinu prijelaza kroz vodu, također se može voziti po strmijoj rampi i kutu naleta. To je velika prednost, posebno na neasfaltiranim cestama i na gradilištima.


Vito 4x4

Vito sa stalnim 4x4 pogonom na sve kotače.

Bolje prianjanje u teškim uvjetima na cesti: na skliskim površinama, kotači s nedovoljno prianjanja mogu se zakočiti pomoću 4ETS elektroničkog pogonskog sustava. Istodobno se pogonski moment prenosi na kotače s dobrim prianjanjem. Snaga se raspoređuje na prednju i stražnju osovinu u omjeru 45:55. Budući da se visina vozila gotovo ne mijenja zbog pogona na sve kotače, mogućnost parkiranja vozila u podzemnoj garaži i dalje je osigurana.